Jump to content

Bedeutung des Marketing im Unternehmen

Teilnehmerbericht über eine empirische Erhebung

Fast facts

  • Internal authorship

  • Further publishers

    Richard Köhler, Marion Büttgen, Beate Mokros

  • Publishment

    • Köln: Seminar für Allgemeine BWL, Marktforschung und Marketing, Universität Köln 2002
  • Anthology

    Bedeutung des Marketing im Unternehmen

  • Organizational unit

  • Subjects

    • Economics in general
  • Publication format

    Monograph (Other document type)

Quote

R. Köhler, M. Büttgen, A. Faix, and B. Mokros, Bedeutung des Marketing im Unternehmen. Köln: Seminar für Allgemeine BWL, Marktforschung und Marketing, Universität Köln, 2002 [Online]. Available: https://www.researchgate.net/publication/322071682_Bedeutung_des_Marketing_im_Unternehmen_Teilnehmerbericht_uber_eine_empirische_Erhebung

Notes and references

This site uses cookies to ensure the functionality of the website and to collect statistical data. You can object to the statistical collection via the data protection settings (opt-out).

Settings(Opens in a new tab)