Jump to content

Abstimmung von Unternehmen und Markt als Kernaufgabe der strategischen Unternehmensführung

Ansatzpunkte für die Gestaltung eines "Fitting Management"

Fast facts

  • Internal authorship

  • Further publishers

    Katharina Zorn

  • Publishment

    • 2009
  • Anthology

    Abstimmung von Unternehmen und Markt als Kernaufgabe der strategischen Unternehmensführung

  • Journal

    Kairos : Berichte des Instituts für Angewandte Managementforschung

  • Organizational unit

  • Subjects

    • Economics in general
  • Publication format

    Journal article (Article)

Quote

A. Faix and K. Zorn, “Abstimmung von Unternehmen und Markt als Kernaufgabe der strategischen Unternehmensführung,” Kairos : Berichte des Instituts für Angewandte Managementforschung , pp. 6–23, 2009.

Notes and references

This site uses cookies to ensure the functionality of the website and to collect statistical data. You can object to the statistical collection via the data protection settings (opt-out).

Settings(Opens in a new tab)