Jump to content

Die Steigerung einzuwerbender Versicherungsprämien durch Targeting im Dialogmarketing

Fast facts

  • Further publishers

    Rainer Olbrich

  • Publishment

    • 2019
  • Anthology

    Die Steigerung einzuwerbender Versicherungsprämien durch Targeting im Dialogmarketing (108)

  • Journal

    Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V. (2)

  • Organizational unit

  • Subjects

    • Insurance
  • Publication format

    Journal article (Article)

Quote

Olbrich, Rainer & Lindenbeck, Benedikt 2019. Die Steigerung einzuwerbender Versicherungsprämien durch Targeting im Dialogmarketing. Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V. 108, 2, 107–140.

About the publication

Notes and references

This site uses cookies to ensure the functionality of the website and to collect statistical data. You can object to the statistical collection via the data protection settings (opt-out).

Settings(Opens in a new tab)