Jump to content

Gewinn- versus Kundenorientierung

welche Ziele verfolgen deutsche Versicherungsvermittler?

Fast facts

  • Further publishers

    Sabine Wende

  • Publishment

    • 2014
  • Anthology

    Gewinn- versus Kundenorientierung (103 (2014))

  • Journal

    Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V. (1)

  • Organizational unit

  • Subjects

    • Economics in general
  • Publication format

    Journal article (Article)

Quote

Beenken, Matthias, Riedel, Oliver & Wende, Sabine 2014. Gewinn- versus Kundenorientierung. Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V. 103 (2014), 1, 65–90.

About the publication

Notes and references

This site uses cookies to ensure the functionality of the website and to collect statistical data. You can object to the statistical collection via the data protection settings (opt-out).

Settings(Opens in a new tab)